Мета проекту


Люди завжди мріяли зробити своє життя комфортним, безтурботним, завжди відчувати себе в безпеці. Зрозуміти, як це можна зробити, допомагає нам наука - інформатика. Ця швидко розвивається наука, завдяки тому, що ми живемо в інформаційному суспільстві. Ми вивчаємо її в школі, як предмет, але й не тільки там. У сучасному світі ми щодня стикаємося з інформаційними технологіями, а саме інформаційними системами.

Вони допомагають нам, вирішувати питання, як керувати часом і своїм життям в цілому. Без розвитку математики і фізики не з'явилися б комп'ютери, які в свою чергу дали поштовх для переходу постіндустріального суспільства до інформаційного. Якщо подумати, то, насправді, саме фізика і математика стали основою створення комп'ютерів , обчислювальних машин , які можуть виконувати складні розрахунки за долі секунд. Але зараз інформатика вже робить внесок у розвиток тієї ж прикладної фізики і математики , можна сказати ці науки « працюють одна на одну».

Програмістами було розроблено велику кількість прикладних програм: графічних редакторів, таких як  Adobe Photoshop,  GIMP,  Macromedia Free Hand, текстові процесори, а саме:  Microsoft Word и OpenOffice.org Writer. Не було б пошукових систем, за допомогою яких зараз можна знайти потрібну інформацію, люди не змогли б передбачати прогноз погоди, моделювати політ ракети, робити точні розрахунки. Отже, темою моєї роботи буде розробка програми обчислення дальності польоту кулі мовою Visual Basic.

У своїй роботі про імітаційне моделювання траєкторії польоту кулі я хочу використовувати свої знання не тільки з інформатики, а й показати вміння розробляти технологічні завдання, технічні умови та документацію до програм моделювання, вміло використовувати навички, використання візуальних середовищ програмування, створювати зв'язний інтерфейс, і проаналізувати отримані дані.

Мета моєї роботи: ознайомитися з подібними прикладними програмами; вивчити і створити математичну модель; виділити вхідні дані; врахувати проміжні значення для обчислення всіх сил, що діють на об'єкт для моделювання руху об'єкта на площині.

Сформулюємо дві мети для моделювання польоту кулі, випущеної з пістолета під певним кутом до горизонту:

♦ визначимо, як високо підніметься куля, і якою буде дальність пострілу в разі, якщо відомі: кут лінії пострілу до горизонту і початкова швидкість кулі;

♦ встановити, якими мають бути кут і початкова швидкість кулі, щоб куля потрапила в ціль.

♦ вивчимо властивості об'єкта і залежності між його параметрами, а потім використовуємо ці знання для досягнення практичних результатів для моделювання віртуальних дослідів.

Комментариев нет:

Отправить комментарий